Reklamace a vrácení zboží

I mistr tesař se někdy utne. Známe to také. Potřebujete vrátit nebo vyměnit špatně objednané zboží? U nás žádný problém :) Níže jsme pro Vás připravili podrobný postup se kterým půjde vše jako po másle :)


Jak postupovat při reklamaci zboží?

Porouchalo se zboží z našeho e-shopu? I to se někdy stane. Ještě než se začnete rozčilovat, napište nebo zavolejte, a společně už to nějak vyřešíme. Potřebujeme jen podrobně vysvětlit problém. Možná to bude taková maličkost, že to v pohodě zvládneme i na dálku.

Když to bude něco většího, budeme se na to muset podívat osobně. A k tomu budeme potřebovat Vaši spolupráci. Není to nic hrozného, nebojte. Bohatě nám bude stačit, když zboží zabalíte a pošlete nám ho. Do balíku nezapomeňte přidat formulář pro uplatnění reklamace a fakturu nebo lístek s číslem objednávky. Nemusíte chodit na poštu, stačí dojít na nejbližší pobočku Zásilkovny a nadiktovat speciální kód. Stačí zavolat nebo poslat e-mail a kód vám obratem zašleme. Kód platí pouze pro reklamaci, nikoliv pro odstoupení.


Zboží dorazilo poškozené.

Balík právě dorazil, Vám se ale něco nezdá? Balík si pořádně prohlídněte. Jestli máte pocit, že se k němu někdo choval nepěkně, radši ho vůbec nepřebírejte. 

Pokud je na první pohled v pohodě, ale zboží uvnitř dorazilo rozbité, určitě máte nárok vše reklamovat. Buď u nás nebo rovnou u přepravce. Hlavně to neodkládejte. A taky nezapomeňte na pořádnou fotodokumentaci. Vyfoťte vady i štítek dopravce.


Odstoupení od smlouvy.

Ve štychu Vás nenecháme ani v případě, kdy je zboží v pohodě, jen se Vám už nelíbí nebo nehodí. Pořád máte 14 kalendářních dnů na to, abyste ho vrátil(a), nebo vyměnil(a). Pokud to stihnete v tomto termínu, nebudou nás zajímat ani žádné důvody. Zboží si od Vás vezmeme bez řečí zpátky.

Potom záleží na Vás, jak to budete chtít řešit. Možnosti máte dvě - výměna za něco jiného, nebo vrácení peněz. V prvním případě nám zase stačí napsat nebo zavolat. Určitě už se domluvíme, co dál. Potom bude nutné poslat balík zpátky. My Vám obratem pošleme zboží, na kterém jsme se domluvili. Balík budete posílat i v případě, že chcete zpátky peníze. Jenom do něj navíc přibalíte formulář pro odstoupení od smlouvy.